Interna event och identity branding

Framgång på marknaden handlar ofta om att ladda maximal kraft i den egna organisationen, att sätta varumärkets tydlighet och trovärdighet internt – det vi oftast kallar ”brand identity”. Och få kanaler har större potential att lyfta medarbetarna och skapa gemensamma, starka målbilder än väl formade events och mötesprocesser.

Med mångårig erfarenhet av stora interna lanseringar, Sverige-kickoff´s eller större interna  förändringsprogram formar vi i nära samverkan med er som kund de lösningar och koncept som injicerar energi och tilltro i den egna organisationen, som ger ert varumärke intern lyster – och adderar kraft till medarbetarnas möten med kunder och som viktiga kuggar i er organisation.

Detta gäller lika ofta i vårt arbete med städer, kommuner och destinationer där många intressentgrupper behöver enas mot nya mål eller ny organisation. Men det kan lika gärna gälla bolag där M & A`s, varumärkesbyten eller stora förändringar mot partnersled eller slutkundmarknad gör det resultatkritiskt att hantera möteskommunikationen i en välplanerad process. Större och mindre möten som med kommunikativ logik och integrering i andra kanaler stödjer till exempel en lyckad varumärkesförflyttning eller bygget av en ny, stark intern identitet – en verklig brand identity.

Inte sällan medverkar vi genom facilitering och i att driva kreativa workshops som delar av en medvetet driven mötesprocess.

Välkommen!

Vill du veta mer?

Fyll i ditt telefonnummer eller skicka oss ett mail så ringer vi upp dig inom 24 timmar under kontorstid, mån-fre.